DJ MAKC **REGGAETON REMIX** Vol. 2 - (2009)

01. Leo - Mision posible (Feat Alex Zurdo) (Remix)
02. Ayala – Polvora (Remix)
03. Alma Calderon - Lo Que Mi Gente Desea (Remix)
04. Visionero y Adriel - Soy (Remix)
05. Donteo & Yanel - Acercate (Remix)
06. Zammy - Tu fuego (Remix)
07. Jeruel - Mi vida entrego (Remix)
08. Sidelajus - Adoralo (Remix)
09. PBC & NAN2S - La Tentacion (Remix)
10. Willow - Tu y Yo (Feat. Memo y Ungido) (Remix)
11. Heaven Flow - el duelo (feat siervos escogidos) (Remix)
12. Alex Zurdo - Yo Te Seguire (Feat. Johnny, l) (Remix)
13. Funky – Ella quiere que la miren - Yo se que Ganare (Remix)
14. Gran Manuel - Para que se prendan (Feat Leo) - Sin Ti (Remix)
15. Vico C - Mix Varios (Remix)
16. Ben Hur Berroa - Todo daría Feat. Elyon Family (ReggaeCumbia - Remix)
17. Triple Seven - Vivir Para Ti (ReggaeCumbia - Remix)
18. Hector el Father - La vi Llorar - Bonus Track (Remix)
Descarga Mediafire
Parte 1
Parte 2
Creditos a http://www.marcksamson.com.ar

0 Response to "DJ MAKC **REGGAETON REMIX** Vol. 2 - (2009)"

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme